niedziela, 6 stycznia 2013

W Stronę Słońca

Obudziłam się o 6:30 bo znowu szkoła  ,  ogarnełam się i zeszłam na dół zjadłam śniadanie nikogo nie było w domu co mnie zdziwiło ,  była już 7:00 więc wyszłam już do szkoły szłam powolnym krokiem nie śpieszyło mi się nigdzie  .  Doszłam do szkoły akurat był dzwonek na pierwszą lekcje czyli muzyka ,  poszłam do swojej szafki wsadziłam do niej nie potrzebne rzeczy i poszłam na lekcję ,  weszłam do sali musiałam się wytłumaczyc dlaczego się spóźniłam .  Usiadłam obok Alice ,  lekcja mineła jakoś szybko druga lekcja to była chemia ,  szłam korytarzem gdy jakiś koleś popchnął mnie barkiem i się zaśmiał ,  odwróciłam się i zobaczyłam chłopaka w kręconych włosach
- Mógłbyś uważac jak chodzisz ?
- Do mnie mówisz ?
- A kto mnie popchnął , bo mi się wydaje że ty
Chłopak podszedł do mnie ,  uśmiechnął się i patrzył mi w oczy ,  jak odwróciłam wzrok zobaczyłam że Niall patrzy na tą cała sytuację razem  z Lou znów popatrzyłam na loczka ponieważ nie wiem jak miał na imię .
- A może to byłem ja ,  a może nie
- Daruj sobie ,  dobra nie mam ochoty z tobą rozmawiac nara
- Jestem Harry , a ty ?
-  Nie słyszałeś nie mam ochoty z tobą rozmawiac .
Poszłam do mojej szafki wyciągnąc książki na kolejną lekcje , podszedł do mnie Niall widział że nie jestem w humorze więc nic się nie odzywał ,  na moje nieszczęście podszedł do mnie ten cały Harry .
- Ej no ,  przepraszam za to możemy się poznac od początku jakby tego nie było
- Wiesz co jakoś jej na tym nie zależy więc możesz sobie już iśc - powiedział Niall
- Uuu ,  twój chłopak ?
Nikt się z nas nie odezwał .
- Aaa już rozumiem ,  były randki ale wy nadal nie wiecie czy jesteście razem czy nie .
- Nie twoja sprawa
- Okey już wiem jak to zrobic .
Wziął moją i Nialla rękę i połączył od razu mu wyrwałam
- Harry czy jak ci tam ,  powiem ci tylko jedno nie wchodź mi w drogę okey ?
- Agresywna dziewczyna ,  lubię takie no ale się postaram .
- Mam nadzieje .
Gdy zadzwonił dzwonek poszłam na lekcję .... 



------------------------------------------------------------------------------------------------------------
PYTANIA ? --- <KLIK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz