czwartek, 21 marca 2013

Stay


 --- LOTTIE ---

Promienie słoneczne zbudziły mnie o poranku , przeciągnęłam się i wstałam z łóżka .  Poszłam do łazienki przebrac się i zeszłam na dół ,  już w salonie poczułam zapach naleśników szybkim krokiem byłam już w kuchni ,  przy kuchence stał Harry  i obracał naleśniki na patelni . Podeszłam do niego od tyłu i przytuliłam go , odwrócił głowę z moją stronę i pocałował mnie w policzek , odsunąłem się od niego i usiadłam na blacie ,  przyglądałam się mu i chyba to wyczuł bo się speszył .
-  Przestań tak patrzec ,  to peszy .
- Oo sorry już nie będę .
Zrozumiałam coś ważnego ,  że nie była potrzebna kłótnia z Niall'em ponieważ zrobił to dla nas prawda? czyli zależy mu na mnie ,  z tego wynika .  Albo się mylę i znów mam jakieś nadzieje a potem wyjdzie z tego wielkie bagno , dzisiaj wrócę do domu i porozmawiam z nim i wytłumaczymy sobie wszystko ... zeszłam z blatu i usiadłam do stołu Harry nałożył mi 2 naleśniki a potem sobie . Chyba wyczuł że jest coś nie tak ,  bo w ogóle nic nie zjadłam tylko podziubałam troszkę i bawiłam się widelcem . Stałam podziękowałam za posiłek i poszłam na górę się spakowac ,  nie miałam nic takiego wielkiego do pakowania ale nie ważne , zapięłam walizkę i zeszłam z nią na dół , położyłam ją w przedpokoju i poszłam się pożegnac z Harr'ym weszłam do salonu .  Siedział tak i myślał nad czymś ,  nie wiedziałam czy przeszkodzic mu czy nie ,  stałam tam i patrzyłam się na niego .
 - Jedziesz do domu prawda?
Zapytał się mnie ,  chyba usłyszał jak wchodziłam do salonu ,  nic mu nie odpowiedziałam tylko się patrzyłam na niego . Spuściłam wzrok na moje buty ,  podszedł do mnie i mnie przytulił ,  swoją głowę wtulił w moją szyję , pocałował mój policzek swoimi ciepłymi ustami . Potem przeniósł je na moje usta pocałował mnie ostrożnie ale także namiętnie , nie przerywałam tego w ogóle nie chciałam tego ,  dziwne prawda? . Odsunął się ode mnie , popatrzył mi głęboko w oczy .
-  Idź do niego ,  on Cię kocha uwierz mi .
Nic nie odpowiedziałam tylko złapałam walizkę i wyszłam z jego domu ,  złapałam autobus usiadłam na jednym wolnym miejscu ,  oparłam głowę o szybkę i patrzyłam jak kropla deszczu spływa po niej .  Można było powiedziec że tą kroplą jestem ja , raz jest wszystko dobrze a na drugi dzień wszystko się jebie i tak było dzisiaj .  Był już mój przystanek więc wysiadłam z autobusy ,  złapałam walizkę i poszłam prosto do domu ,  gdy stałam już przy drzwiach bałam się je otworzyc albo zapukac ... głupie prawda? boje się wejśc do swojego domu . Pociągnęłam za klamkę o dziwo drzwi były otwarte ,  weszłam do środka odstawiłam walizkę na bok ściągnęłam z siebie płaszcz i powiesiłam na wieszak weszłam do salonu nikogo w nim nie zastałam . 

Weszłam pod schodach na górę ,  przechodziłam obok jego pokoju ,  postanowiłam wejśc tam i z nim wszystko wyjaśnic ,  zapukałam ... nikt mi nie odpowiedział ,  otworzyłam powoli drzwi , weszłam do środka ,  zauważyłam go jak siedział na parapecie z gitarą w ręku i coś na niej brzdąkał . Odwrócił wzrok w moją stronę a potem znów przed siebie , podeszłam do niego , dałam moją głową na jego kolana i patrzyłam na niego . 
- Przepraszam Cię za wszystko ,  nie powinnam tak zareagowac ... zrobiłeś to dla nas a ja na ciebie najechałam ... zrobiłam wielki błąd i żałuje że tak postąpiłam  ...
Ciągle na niego patrzyłam ,  odwrócił wzrok na mnie i też na mnie patrzył , zrozumiałam jedno że jak przy mnie nie był to tęskniłam cholernie za nim .  I wiem że jest dla mnie bardzo ważny jak nikt inny , przyjaźń z nim mi nie wystarcza i zawsze już tak będzie .
-  Gdy przy mnie nie jesteś ,  czuje jakby pustkę w sercu ... tęsknię za tobą i teraz jestem pewna że Cię kocham całym sercem .
Położył gitarę na ziemię i pokazał mi gestem ręki żebym mu usiadła obok jego ,  tak też zrobiłam ... wdrapałam się na parapet . Objął mnie swoimi rękami a ja położyłam głowę na jego tors ,  podziwialiśmy widoki za oknem , pocałował mnie w głowę i powiedział .
-  Też Cię kocham i też jestem już tego pewien .
-  Popatrzyłam na niego , a on na mnie .. przybliżył się i swoimi ciepłymi wargami połączył z moimi ... 



  •  Komentarz =  Motywacja  
  • Podoba ci się moje opowiadanie? to zaobserwuj mój blog . 

18 komentarzy:

  1. Zajebisty!!!!!!!!!!!!!
    Kiedy następny???????????
    oby szybko!!!!!!!!!

    ~Alex<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie oszukujmy się , następny może się pojawic za miesiąc taka jest prawda . Po prostu nie mam już prawie weny , a jak mam to piszę jakieś gówno za przeproszeniem ... nie wychodzi mi to i powstaje o takie coś jak dodałam przed chwilą ... W ogóle nie podoba mi się ten rozdział ale jak już napisałam to już go dodałam .

      Usuń
  2. Bosko, bosko i jeszcze raz bosko *.* Czuję się przy tobie jak jakieś beztalencie. Mam nadzieję, że nowy rozdział pojawi się szybko, bo jestem ciekawa co stanie się dalej xD Do następnego :3

    OdpowiedzUsuń
  3. nie oszukujmy się , następny może się pojawic za miesiąc taka jest prawda

    OdpowiedzUsuń
  4. KIEEDY NASTĘPNY ? BOOOŻE DZIEWCZYNO KOCHAM CIĘ !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie oszukujmy się , następny może się pojawic za miesiąc taka jest prawda . Po prostu nie mam już prawie weny , a jak mam to piszę jakieś gówno za przeproszeniem ... nie wychodzi mi to i powstaje o takie coś jak dodałam przed chwilą ... W ogóle nie podoba mi się ten rozdział ale jak już napisałam to już go dodałam .

      Usuń
  5. Świetne! Taka słodka końcówka *.*
    http://look-at-me-like-that.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog! I czekam na kolejne rozdziały :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale słodka ta końcówka ;) Cudny rozdział ;)

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nominowałam Cię do The Versatile Blogger szczegóły u mnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dopieroo weszlam na twojego blogaa i zaluje ze tak pozno:( jest zajebistyyyyyy !! :3 @KissNobody i w wolnej chwili zapraszam do sb ;D http://ziall-foreverr.blogspot.com/2013/03/rozdzia-3_20.html

    OdpowiedzUsuń
  10. o jezu ale sie wkrecilam xd przeczytalam wszystko i czekam na nastepny!
    ja zaczynam z opowiadaniem o Niall'u, bylabym wdzieczna gdybys wpadla, przeczytala i ocenila :) http://you-are-made-for-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u góry jest takie coś jak zakładka " SPAM " ...

      Usuń
  11. Cuuudowneeeeeee <3333
    Świetny rozdział *____*

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne! Nie mów że ten rozdział to gowno bo to nie prawda! Rozdział jest Swietny i bardzo się cieszę że oni się pogodzili. Pisz następny jak najszybciej i nie mów że ci nie wychodzi. Życzę dużo weeeeeeny!

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudnie piszesz! Ciekawa jestem co będzie dalej. Dodaj szybko nowy ! <33

    OdpowiedzUsuń
  14. Rozdział miło się czytało :) To dziwne ale zawsze kiedy czytam opowiadanie o Horanie i jak jest właśnie taka sytuacja, chłopak ma przy sobie gitarę. Hah :D No cóż, zostaje mi tylko pozdrowienia przesłać i weny na następne rozdziały :)

    http://pozadani-przez-muzyke.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń