wtorek, 30 kwietnia 2013

Pretty Brown Eyes

--- LOTTIE ---


Tydzień? minął mi bardzo szybko , przyzwyczaiłam się do nowego otoczenia , do nowych ludzi zaprzyjaźniłam się nawet z Caroline ale i tak tęsknie za chłopakami . Byłam już w szkole kilka dni ponieważ szkołę mam tylko we wtorek ,  czwartek i piątek a reszte dni mam na praktyki . Właśnie ,  praktyki załatwiłam sobie u znanego fotografa ,  myślałam że na będzie ciężko na jego praktykach ale się okazało że to wyluzowany facet z poczucie humoru . W szkole , jak w szkole tylko że zamiast lekcji takie jakie miałam w Londynie ,  to mam lekcje związane z fotografią , przyjaciele? przyjaciół w szkole nie mam ,  mam tylko Caroline tak jak wspomniałam . Nie które osoby mnie omijają na korytarzu ,  a nie które podejdą pogadają i na następny dzień jakbyś my się nie znali . Chcą mnie wykorzystac i tyle to widac jak ze mną rozmawiają albo na mnie patrzą , z Niall'em  utrzymuje kontakt codziennie wieczorem dzwonimy do siebie tak samo jak z Lois'em i Harr'ym .
- Idziemy gdzieś dzisiaj? - zapytała mnie Caroline gdy weszłam do naszego pokoju ,  popatrzyłam i kiwnełam głową że się zgadzam .  Szczerze? nie miałam ochoty nigdzie iśc ale jej nie odmówię . Ubrałam się na luzie i wyszliśmy przed akademik . Nie wiedziałam gdzie mamy iśc więc poszłam za Caroline ,  skręciła za jakieś uliczki gdzie było strasznie ciemno nie wracałam na to uwagi tylko szłam dalej .  Doszliśmy do jakiegoś klubu , tworzyliśmy drzwi i od razu poczułam zapach alkoholu , chciałam wyjśc ale Caroline pociągła mnie rękę . Podeszliśmy do baru ,  ja nic nie zamawiałam ale Caroline tak i to sporo .
- Po co mnie tutaj zaprowadziłaś -  zapytałam się .
- Żebyś się zabawiła ,  weź to - podała mi do ręki prochy ... tak to były prochy , spojrzałam na nią i położyłam to na stolik .  Szybko wyszłam z klubu ,  słyszałam że ktoś za mną też wychodzi ,  szłam troszkę szybciej ... skręciłam na skrzyżowaniu i od razu znalazłam się w akademiku ,  weszłam do pokoju i spojrzałam przed okno . Ten koleś stał tam i patrzył się w moje okno dlatego szybko odeszłam kilka kroków ....

 * następny dzień *


Wstałam o 6:00 dzisiaj mam praktyki , więc szybko się ubrałam i w ogóle się ogarnełam i wyszłam szybkim krokiem . Gdy doszłam do wyznaczonego miejsca była już 8:00 więc byłam na czas ,  otworzyłam wielkie drzwi i weszłam do środka . Moim oczom ukazała się wysoko kobieta wyglądała na 30 lat ,  podeszła do mnie i przywitała się .
- Ty jesteś Lottie prawda?
- Ym ,  tak - odpowiedziałam nie pewnie .
- Dobrze ,  ty się zgłaszałaś do nas z nagraniem i firma postanowiła wypromowac twoją piosenkę i twój talent za tydzień bierzemy się za teledysk ,  tutaj masz moją wizytówkę . - podała mi karteczkę i wyszła .
Ja stałam ciąge w tym samym miejscu ,  po kilku minutach poukładałam sobie w głowie co się przed chwilą stało .  Byłam mega szczęśliwa , moje marzenie się w końcu spełni nagram piosenkę a także teledysk ..... praktyki skończyłam o 15:00 ,  szybko pobiegłam do akademiku żeby zadzwonic do Niall'a i powiedziec mu  o tym wszystkim , pobiegłam do pokoju ,  Caroline w nim nie było , dziwne ... Zadzwoniłam do Niall'a odebrał mi po dwóch sygnałach . 

-  No hej - powiedział pierwszy .
-  Powiem tylko tyle ,  szykuj się na teledysk . 

-  Na prawdę? jeju cieszę się razem z tobą ... kiedy wracasz? - zaśmiałam się .
-  Minął tydzień a ty chcesz żebym już wracała?
- No raczej że tak ,  a mogę ja tam przyjechac?
- No możesz ,  znajdzie się miejsce dla ciebie ,  to kiedy?
- No to przyjadę we wtorek czyli jutro , i przyjdę pod twoją szkołę co ty na to?
- Okey ,  czekam do to jutra ,  pa .
-  pa .
Gdy powiedział " pa " usłyszałam w jego głosie smutek? sama nie wiem może mi się wydawało . 



  •  Komentarz =  motywacja 

6 komentarzy:

  1. Każdy rozdział coraz lepszy *.*
    Mogę wiedzieć skąd masz takie śliczne tło? Zapraszam do siebie : http://take-me-home-niall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tło mam z jakieś stronki ze szablonami ale nie pamiętam z jakiej .

      Usuń
  2. Czekam na kolejny <3
    Fajny rozdział *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny rozdział ;* Jestem ciekawa, co będzie Jak Nialler przyjedzie do Lottie ;) Cudny nowy wygląd bloga *,* Weny i czekam na następny ;*

    u mnie kolejny :> http://socanwedoitalloveragain11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozdział jak zwykle mega, zazdroszczę ci talentu, weny i czsu, którego ja nie mam...
    Ok wracając do rozdziału. Jest mega suuuuuper.
    Weny i z niecierpliwością czekam na nexta. =D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zejebisty Blog :D
    Śliczny jednym słowem .
    obserwuję :D!
    tutaj masz mój link - http://bella-czekoladowa.blogspot.com/
    Pozdrawiam Oliwia ^^

    OdpowiedzUsuń